Політика повернення та заміни товарів належної якості

Інтернет-магазин meblistock.com.ua дозволяє здійснювати заміну та повернення продукції, яка відповідає стандартам якості, у рамках вимог українського законодавства, зокрема згідно з Законом "Про захист прав споживачів".

Клієнти мають можливість запитати повернення або заміну належного товару під такими умовами:

  • Не пізніше ніж через 14 днів після покупки.
  • Товар необхідно зберегти у первісному стані з усіма фабричними бирками, ярликами та упаковкою.
  • Наявність гарантійного талона та квитанції про покупку.
  • Продукція не використовувалася.

Для оформлення звернення про повернення чи заміну зверніться до Служби підтримки клієнтів за номером (066) 974 83 63, уточнивши номер замовлення, дату купівлі та причину звернення.
Гроші повертаються протягом 7 днів з моменту отримання поверненого товару продавцем і переказуються на банківський рахунок покупця.

Покупець оплачує вартість доставки поверненого товару. Повернення відбувається на адресу, яку вказує менеджер під час звернення за поверненням чи заміною.

Політика повернення та заміни товарів неналежної якості

Інтернет-магазин meblistock.com.ua також надає можливість повертати та обмінювати товари, які не відповідають нормам якості, згідно із Законом України "Про захист прав споживачів".

Такі товари можна повернути або обміняти протягом гарантійного періоду, якщо було виявлено значні дефекти:

  • Дефекти, що не підлягають виправленню.
  • Дефекти, виправлення яких потребує надмірних витрат.
  • Дефекти, що потребують неприпустимо багато часу на усунення.
  • Дефекти, що виникають знову після їх усунення.

Для подання заявки на повернення або заміну товару з дефектами зверніться до Служби підтримки за телефоном (066) 974 83 63.

Повернення коштів здійснюється протягом 7 днів після отримання продавцем товару, і відбувається на банківський рахунок покупця. Відшкодування можливе через банківський переказ або згідно з домовленістю між сторонами.

Витрати на доставку товару, який повертається через неналежну якість, бере на себе продавець. Процес зворотної доставки визначається після консультації з менеджером щодо повернення чи обміну.

Обмін та повернення постільної білизни:

За правилами, встановленими постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172, постільна білизна відноситься до категорії товарів, які не підлягають обміну чи поверненню. Втім, у випадку виявлення виробничих дефектів, невідповідності замовленню чи браку, повернення або обмін допускається.

Рекомендуємо оглянути товар одразу після отримання на пошті та в разі виявлення будь-яких недоліків зв'язатися з нашою службою підтримки за вказаним телефоном. У разі підтвердження проблеми з товаром, здійснюється повернення коштів або заміна на товар без дефектів.

Процедура обміну чи повернення займає до 7 робочих днів з моменту отримання повернутого товару, після чого здійснюється відправка заміни або повернення коштів на вказаний покупцем рахунок.